خدمات شهری و محیط زیست 16 مهر 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مهدی بختیاری زاده تشریح کرد؛

نحوه قیمت گذاری محصولات در میادین تره‌بار و بازارها اعلام شد

بختیاری زاده گفت: بهره‌برداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر اساس این شاخص‌های تعیین شده در نرخ‌نامه مصوب سازمان مدیریت میادین، تهیه کنند.

به گزارش درباره تهران؛ مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت گذاری بر روی محصولات ارائه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس شاخص‌های کیفی انجام می‌شود.

مهدی بختیاری‌زاده با تأکید بر اینکه قیمت‌گذاری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس استانداردی است که برای هر محصول تعیین می‌شود، افزود: در نرخ‌نامه‌های سازمان علاوه بر اینکه نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری شاخص‌های کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن، سایز و … است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: بهره‌برداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر اساس این شاخص‌های تعیین شده در نرخ‌نامه مصوب سازمان مدیریت میادین، تهیه کنند. اگر محصولی با شاخص‌های کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین را ندارد.

وی بیان کرد: در برخی موارد که محصول قابل عرضه در میادین تره بار و بازارها فاصله کمی با شاخص‌های کیفی نرخ‌نامه داشته باشد، اصلاح قیمت انجام می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، بختیاری‌زاده در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار به صورت دستچین است، شهروندان می‌توانند روی پالت میوه و سبزیجات را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

نویسنده
دبیر تحریریه
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *